4/05/2016

Aura Cover Me Recenzija

Pozdrav svim citaocima, u ovom postu otkricete moje utiske o tecnom puderu *** Cover me *** kompanije Aura.

   Aura ne prestaje da odusevljava svojim proizvodima te tako i sa tecnim puderom Cover me. Puder dolazi u klasicnom pakovanju od 30 ml u nekoliko tacnije 6 nijansi 101- Alabaster, 102- Ivory, 103- Sand, 104- Beige, 105- Cool Beige, 106- Chocolate. Nijansa koju sam ja odabrala je 102- Ivory, svetlija nijansa hladnog tona.
 Puder je jaci sa dobrim pokrivanjem, pokriva savrseno akne, pege, tamne kolutove oko ociju, oziljke a ono sto je jako bitno ne uvlaci se u pore. Nema neki poseban miris, tekstura mu je gusća, pa zahteva malo truda oko nanosenja. Obzirom na to da imam masniju kozu lica puder fantasticno odgovara tom tipu koze, i ima mat zavrsnicu, vreme prosijavanja je individualno ali mogu reci da se dobro drzi. Vodootporan, hipoalergen, sa zastitnim faktorom (spf 20) ovaj puder je zaista preporuka, cena mu je oko 600 dinara, sto je zaista povoljno obzirom na kvalitet koji pruza ovaj puder.
 Kako se vama cini ovaj puder? Koja je vasa nijansa?

Нема коментара:

Постави коментар