4/15/2016

Avon- Nutra effects Balance -active seed complex

Pozdrav svima!!! 
Verovatno ste već čule za Avonovu liniju proizvoda Nutra effects a kakvo je moje misljenje i iskustvo u vezi njih pročitajte u daljem postu. 
Nutra effects linija nudi različite vrste krema i sredstva za cisčenje lica. Proizvodi su bez parabena i vestačkih boja, alergološki testirani i pogodni za osetljivu kožu. U ponudi su anti age kreme, hidratantne kreme, kreme za balans koze, kao i micelarna voda, pilinzi itd. Obzirom na moju masnu kozu opredelila sam se za kremu namenjenu masnoj i kombinovanoj koži Nutra effects Balance.
Proizvodjač za ovu kremu kaze: Sa aktivnim kompleksom čia semena i sastojcima sa matirajucim svojstvima bogata omega 3 i 6 masnim kiselinama antioksidansima i vitaminima, pruža koži nežnu hidrataciju i mat efekat. Krema je namenjena za sve starosne dobi, narocito se preporucuje za masnu T zonu i uvecane pore.
Moje misljenje u vezi kreme: Uglavnom imam problem sa izborom krema i naprave mi vise štete nego koristi ali sa ovom kremom nisam imala problema. Krema je u gel formi, prijatno mirise, hidratantna je, daje koži osvežavajući osećaj nakon nanosenja, brzo se upija i ne ostavlja nikakav trag niti masnoću dakle zaista daje mat efekat. Krema je 50ml, u staklenoj bočici. Postoji i dnevna i nocna varijanta ove kreme. Dnevna krema sadrži spf 15. Ja sam uzela noćnu kremu obzirom na to da preko dana koristim druge proizvode. Krema je super, i kosta oko 500 dinara.
Pored ove kreme isprobala sam i micelarnu vodu i osvežavajuce sredstvo za čišćenje lica, i ovi proizvodi su me takodje prijatno iznenadili i preporučujem ih svima!!! 
Da li ste vi isprobale neku kremu iz ove linije?

Нема коментара:

Постави коментар