4/10/2016

Avon Clear Emergency vs Balea Anti-Pickel gel

Pozdrav drage moje!!! Ovaj post posvecen je Avonovom Clear skin - clear emergency instant spot treatment with 2% salicylic acid tacnije Sos tretman protiv bubuljica sa 2% salicilne kiseline i Balea Soft & Clear Anti-Pickel Gel takodje sa salicilnom kiselinom. Obzirom na to da imam masniju kozu podloznu bubulljicama prinudjena sam da koristim tretmane koji ce sto brze iste sanirati te sam tako izmedju ostalih isprobala i ova dva proizvoda.




 Oba proizvoda dolaze u tubicama od 15ml u formi prozirnog gela. Antibakterijski su i sadrze salicilnu kiselinu.Takodje su oba proizvoda prijatnog mirisa, nanose se direktno na bubuljicu, nakon nanosenja imate osecaj hladjenja i moze doci do blagog peckanja. Medjutim sa Baleinim gelom ja nisam imala efekta nije mi sasusio bubuljice i zaista nisam videla pomaka dok je Avonov tretman uspeo, i zasluzeno nosi svoje ime SOS jer mi vec nakon jednog nanosenja vidno umanji crvenilo i sasuši bubuljicu. Koristim ga u kombinaciji sa Avonovim losionom iz iste linije koji takodje sadrzi salicilnu kiselinu i to je moja dobitna kombinacija. Tretman moze biti agresivan za osobe cija koza je suvlja ili osetljivija ali meni licno odgovara i preporucujem ga osobama sa masnijom kozom.
Sve u svemu preporuka za Avonov SOS gel zaista pomaze!!! 
Da li ste vi probale neki od ovih proizvoda?

Нема коментара:

Постави коментар