4/05/2016

Aura Favoriti

Sto se Aurinih proizvoda tice meni licno je jako tesko odluciti se za favorite jer su mi bukvalno svi proizvodi favoriti i svaki koji sam kupila nisam se pokajala. 


Moj najveci favorit a verujem i vecini jesu tecni mat karmini -Aura absolute matte lipstick- Moje omiljene nijanse su 601, 602, 624, kao i 605, 612.


 Ovi karmini su jako prakticni, dolaze u fantasticnom pakovanju, prijatnog, blagog, vanila mirisa, laki za nanosenje, postojani i nakon jela i pica, ne isusuju usne vec daju savrsenu mat zavrsnicu i zbog svega ovoga jesu apsolutni favorit!!! 







          




Drugi proizvod koji cu navesti jesu trepavice, moje omiljene broj 07 Nubian Queen, i broj 05 Velvet Eye, ovim trepavicama postizem prirodan izgled, veoma su lagane za nosenje i stavljanje, napravljene od prirodne dlake. 
                                          
 Kao neko ko obozava ajlajnere ne mogu a da ne pomenem Aurin tecni ajlajner koji je definitivno moj favorit. Po ceni od 350 din, dobijete 7ml zaista dobrog ajlajnera, lak je za nanosenje, brzo se suši, ne upija ga koza, postojan je, njime zaista izvlacim precizne linije i zbog toga je ovaj ajlajner moj favorit :)




Нема коментара:

Постави коментар